Onderhoud en herstel van freestoestel.

Voor de garantie, onderhoud en herstel verwijzen u rechtstreeks door naar de leveranciers.

Voor de EcoMonium Basic - Plus - Dolphin, Wizzle Manimonium, Duster, Minimonium is dat

Mega point BV.

Provincialeweg 4
4013 CL Kapel Avezaath (Tiel)
NEDERLAND

Tel: +31  (0)344 – 661030
Email: info@megapoint.nl. 

Voor de Hadewe is dat naar Vereecke O'sea

Adres: Zandvoordestraat 360B
8400 Oostende
Tel: 059 70 22 60
Email: shop@osea-cosmetics.be

Stappenplan voor het verzenden van uw freestoestel voor reparatie of onderhoud:

  1. Verpakking:
  • Zorg voor een goede en beschermende verpakking.
  • Gebruik de originele dozen waarin het freestoestel werd geleverd, inclusief het serienummer dat op de doos staat.
  • Als de originele doos niet beschikbaar is, gebruik dan een andere stevige doos.
  • Gebruik voldoende beschermend materiaal zoals piepschuim om het toestel te beschermen tijdens het vervoer.
  • Verzend uw toestel verzekerd om eventuele schade of verlies tijdens het transport te dekken.
  1. Benodigdheden:
  • Voeg een kopie van de aankoopfactuur bij het toestel.
  • Beschrijf duidelijk het probleem of geef aan dat het om regulier onderhoud gaat en voeg een begeleidend document toe.
  • Zorg ervoor dat uw adresgegevens, e-mail en contactgegevens duidelijk vermeld zijn.
  1. Verwachte duur:
  • De tijd die nodig is voor de reparatie is afhankelijk van de drukte bij zowel de koeriersdienst als de fabrikant.
  • In het gunstigste geval moet u rekening houden met een periode van 10 werkdagen voor de reparatie.
  • Houd er ook rekening mee dat er vertraging kan optreden bij de terugzending van het toestel.
  • U ontvangt een track & trace bij vertrek van het toestel vanaf de fabrikant, dus houd dit goed in de gaten, mogelijk komt het in uw spamfolder terecht.
  1. Reparatievoorwaarden:
  • U kunt zowel binnen als buiten de garantieperiode terecht voor reparatie.
  • Reparaties binnen de garantieperiode zijn kosteloos, daarbuiten zijn er kosten verbonden aan de reparatie.
  • De verzendingskosten zijn altijd voor de koper.
  • Als u een prijsopgave vooraf wilt ontvangen, laat dit dan duidelijk weten aan de leverancier voordat u de reparatie laat uitvoeren.
  • Het hebben van een reserve-toestel wordt sterk aanbevolen voor onverwachte panne of in afwachting van de retourzending van het toestel, zodat u uw klanten kunt blijven bedienen.