Voor de garantie, onderhoud en herstel verwijzen u rechtstreeks door naar de leveranciers.
Voor de EcoMonium Basic - Plus - Dolphin, Wizzle Manimonium, Duster, Minimonium is dat
Mega point BV.
Provincialeweg 4
4013 CL Kapel Avezaath (Tiel)
NEDERLAND
Tel: +31 (0)344 – 661030
Email: info@megapoint.nl.
Voor de Hadewe is dat naar Vereecke O'sea
Adres: Zandvoordestraat 360B
8400 Oostende
Tel: 059 70 22 60
Email: shop@osea-cosmetics.be
Stappenplan voor het verzenden van uw freestoestel voor reparatie of onderhoud:
- Verpakking:
- Zorg voor een goede en beschermende verpakking.
- Gebruik de originele dozen waarin het freestoestel werd geleverd, inclusief het serienummer dat op de doos staat.
- Als de originele doos niet beschikbaar is, gebruik dan een andere stevige doos.
- Gebruik voldoende beschermend materiaal zoals piepschuim om het toestel te beschermen tijdens het vervoer.
- Verzend uw toestel verzekerd om eventuele schade of verlies tijdens het transport te dekken.
- Benodigdheden:
- Voeg een kopie van de aankoopfactuur bij het toestel.
- Beschrijf duidelijk het probleem of geef aan dat het om regulier onderhoud gaat en voeg een begeleidend document toe.
- Zorg ervoor dat uw adresgegevens, e-mail en contactgegevens duidelijk vermeld zijn.
- Verwachte duur:
- De tijd die nodig is voor de reparatie is afhankelijk van de drukte bij zowel de koeriersdienst als de fabrikant.
- In het gunstigste geval moet u rekening houden met een periode van 10 werkdagen voor de reparatie.
- Houd er ook rekening mee dat er vertraging kan optreden bij de terugzending van het toestel.
- U ontvangt een track & trace bij vertrek van het toestel vanaf de fabrikant, dus houd dit goed in de gaten, mogelijk komt het in uw spamfolder terecht.
- Reparatievoorwaarden:
- U kunt zowel binnen als buiten de garantieperiode terecht voor reparatie.
- Reparaties binnen de garantieperiode zijn kosteloos, daarbuiten zijn er kosten verbonden aan de reparatie.
- De verzendingskosten zijn altijd voor de koper.
- Als u een prijsopgave vooraf wilt ontvangen, laat dit dan duidelijk weten aan de leverancier voordat u de reparatie laat uitvoeren.
- Het hebben van een reserve-toestel wordt sterk aanbevolen voor onverwachte panne of in afwachting van de retourzending van het toestel, zodat u uw klanten kunt blijven bedienen.