Onderhoud en herstel van freestoestel.

Voor de garantie, onderhoud en herstel verwijzen u rechtstreeks door naar de leveranciers.

Voor de EcoMonium Basic - Plus - Dolphin, Wizzle  Manimonium, Duster, Minimonium is dat

Mega point BV.

Provincialeweg 4
4013 CL Kapel Avezaath (Tiel)
NEDERLAND

Tel: +31  (0)344 – 661030
Email: info@megapoint.nl. 

Voor de Hadewe is dat naar  Vereecke O'sea

Adres: Zandvoordestraat 360B
8400 Oostende
Tel: 059 70 22 60
Email: shop@osea-cosmetics.be


Stappenplan.

1. Goed en beschermd verpakken.
U verpakt uw freestoestel in de originele  2 dozen, waar ook het serienummer op te lezen staat. Zorg ervoor dat uw toestel voldoende beschermd is voor het vervoer. U gebruikt daarvoor het piepschuim          van de originele doos of wanneer niet meer beschikbaar voldoende en ander beschermingsmateriaal. U bent verantwoordelijk voor de verzending van uw toestel. We raden u aan om uw toestel verzekerd          te verzenden. Zodat bij schade door transport of verlies er steeds een tegemoetkoming is van de koeriersdienst.  Indien u de originele doos niet meer heeft kan u een andere stevige doos gebruiken.

2. Wat moet erbij?
U zorgt ervoor dat een kopie aankoopfactuur bij het toestel aanwezig is.
U beschrijft het probleem of u meldt dat het om een onderhoud gaat.
U maakt dat uw adresgegevens, email en contactgegevens duidelijk vermeld zijn. 

3. Tijdsduur?
Dit is afhankelijk van de drukte bij de gekozen koeriersdienst en de drukte bij de fabrikant. In het meest gunstigste geval dien je rekening te houden met 10 werkdagen. Ook bij de terugzending  kan er vertraging zijn. Bij vertrek van bij de fabrikant ontvang je een track & trace (mogelijks in je spamfolder). Gelieve deze dan ook nauwlettend op te volgen.

4.Wat zijn de reparatievoorwaarden?

Zowel binnen als buiten de garantieperiode kunt u terecht voor uw reparatie. Binnen de garantieperiode is dit gratis, daarna moet u voor de reparatie betalen.
De verzendingskosten zijn altijd voor de koper.
Wilt u vooraf een prijsofferte voor herstel, laat dit dan uitdrukkelijk weten bij de leverancier, daarna kan u kiezen of u het wilt laten repareren of niet.

P.S Beschikken over een reserve-toestel is steeds handig en sterk aanbevolen. Zeker in geval van onverwachte panne of wanneer de retour van het toestel op zich laat wachten. Zo kun je steeds verder je klanten bedienen.